Klacht DHL Express: Logistieke verbetering aub.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 277008
Gebruiker
E.L.J. Herten
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik verwachtte 2 pakjes welke via DHL tegelijk bezorgd zouden worden, echter ik miste de bezorger. De 2e poging werd opgesplitst in 2 bezorgingen: 1e tussen 14 en 18 uur, 2e tussen 18 en 21 uur.

De oplossing

Verbeter uw logistiek en bezorg pakjes op hetzelfde adres op dezelfde tijd, OOK bij een 2e poging.

7 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag!

    Bedankt voor uw bericht. Het kan inderdaad geeburen dat uw pakketten niet tegelijk aangeboden kunnen worden als het gat om pakketten van verschillende netwerken binnen DHL of als wij van de verzenders verschillende bezorginstructies krijgen. Excuses dat u hier last van heeft ondervonden.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    E.L.J. Herten
    Datum
    Waarom kan dat bij de 1e verhoging wel en bij de 2e niet?
  3. Auteur
    E.L.J. Herten
    Datum
    Ik bedoel natuurlijk Poging
  4. Auteur
    E.L.J. Herten
    Datum
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. Dat ligt aan de wijze van verzending. Echter heb ik op basis van uw adresgegevens niks kunnen vinden en durf ik niet met zekerheid te zeggen waar dit aan ligt. Kunt u mij de traceernummers sturen?

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare
  6. Auteur
    E.L.J. Herten
    Datum
    Beste Sanne, helaas ik heb niet alles. Het éne pakje kwam van Wehkamp, het andere had verzendcode 3SBLCR443981479. Hopelijk kunt u hier iets mee.
  7. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw reactie. Het nummer 3SBLCR443981479 is geen traceernummer van DHL. Het pakketje van Wehkamp heb ik helaas ook niet kunnen vinden. Ik denk dat uw twee zendingen via verschillende netwerken zijn verstuurd. Mocht u dit opnieuw ervaren horen we dit graag samen met de traceernummers.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.L.J. Herten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, pakjes zijn niet te traceren. Bij weer voorkomen contact opnemen met DHL
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen