Klacht DHL Express: Logistieke verbetering aub.

content Niet opgelost
E.L.J. Herten

Ik verwachtte 2 pakjes welke via DHL tegelijk bezorgd zouden worden, echter ik miste de bezorger. De 2e poging werd opgesplitst in 2 bezorgingen: 1e tussen 14 en 18 uur, 2e tussen 18 en 21 uur.

Verbeter uw logistiek en bezorg pakjes op hetzelfde adres op dezelfde tijd, OOK bij een 2e poging.

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht. Het kan inderdaad geeburen dat uw pakketten niet tegelijk aangeboden kunnen worden als het gat om pakketten van verschillende netwerken binnen DHL of als wij van de verzenders verschillende bezorginstructies krijgen. Excuses dat u hier last van heeft ondervonden.

Janneke
    E.L.J. Herten
    Waarom kan dat bij de 1e verhoging wel en bij de 2e niet?
    Ik bedoel natuurlijk Poging
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Dat ligt aan de wijze van verzending. Echter heb ik op basis van uw adresgegevens niks kunnen vinden en durf ik niet met zekerheid te zeggen waar dit aan ligt. Kunt u mij de traceernummers sturen?

Vriendelijke groet,

Sanne
    E.L.J. Herten
    Beste Sanne, helaas ik heb niet alles. Het éne pakje kwam van Wehkamp, het andere had verzendcode 3SBLCR443981479. Hopelijk kunt u hier iets mee.
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie. Het nummer 3SBLCR443981479 is geen traceernummer van DHL. Het pakketje van Wehkamp heb ik helaas ook niet kunnen vinden. Ik denk dat uw twee zendingen via verschillende netwerken zijn verstuurd. Mocht u dit opnieuw ervaren horen we dit graag samen met de traceernummers.

Vriendelijke groet,

Sanne

E.L.J. Herten
Geen oplossing, pakjes zijn niet te traceren. Bij weer voorkomen contact opnemen met DHL

Ook een klacht indienen over DHL Express?