Klacht DHL Express: Lompe chauffeur kenteken VV-393-S

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461970
Gebruiker
Marc van van den Akker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wilde vanmiddag om 13.40 uur parkeren op den Hof te Aalst Waalre, heb vanwege een handicap een invalideparkeerplaats. deze was echter bezet door een grote bus van DHL, dusdanig lomp geparkeerd dat beide plaatsen bezet waren, nog gewacht op de bestuurder hij had het niet gezien terwijl daar duidelijke borden staan alsmede een aanduiding op het parkeervak. Hem nog gezegd dat hij geluk heeft dat er geen parkeerwacht is geweest anders had hij een dikke prent gekregen

De oplossing

Wil dat de chauffeur hierop aangesproken wordt

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Uiteraard is dat niet het gedrag dat wij wensen te zien van onze bezorgers. Helaas kan ik op basis van het kentekennummer echter geen bezorger van ons achterhalen. Dit kentekennummer is bij ons namelijk helemaal niet bekend. Tot mijn spijt kan ik hierbij dan ook niet verder helpen om deze reden.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marc van van den Akker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeggen het kenteken niet te herkennen, chauffeur had dhl kleding aan, heel zijn bus lag vol met pakketten van dhl. Makkelijk als je hier zo mee wegkomt, volgende keer blokkeer ik de auto en wacht op de politie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen