Klacht DHL Express: Lompe chauffeur kenteken VV-393-S

# 461970
Marc van van den Akker

Wilde vanmiddag om 13.40 uur parkeren op den Hof te Aalst Waalre, heb vanwege een handicap een invalideparkeerplaats. deze was echter bezet door een grote bus van DHL, dusdanig lomp geparkeerd dat beide plaatsen bezet waren, nog gewacht op de bestuurder hij had het niet gezien terwijl daar duidelijke borden staan alsmede een aanduiding op het parkeervak. Hem nog gezegd dat hij geluk heeft dat er geen parkeerwacht is geweest anders had hij een dikke prent gekregen

Wil dat de chauffeur hierop aangesproken wordt

Bijlagen

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Uiteraard is dat niet het gedrag dat wij wensen te zien van onze bezorgers. Helaas kan ik op basis van het kentekennummer echter geen bezorger van ons achterhalen. Dit kentekennummer is bij ons namelijk helemaal niet bekend. Tot mijn spijt kan ik hierbij dan ook niet verder helpen om deze reden.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Marc van van den Akker
Zeggen het kenteken niet te herkennen, chauffeur had dhl kleding aan, heel zijn bus lag vol met pakketten van dhl. Makkelijk als je hier zo mee wegkomt, volgende keer blokkeer ik de auto en wacht op de politie

Ook een klacht indienen over DHL Express?