Klacht DHL Express: Luie bezorger

Raisa.H

Mijn pakket zou tussen 11:00 en 15:00 komen. Toen mijn vriend om 17:00 thuis kwam, had ik nog steeds niks ontvangen en lag er géén kaartje in de brievenbus. Ik kijk om 22:15 waar mijn pakketje blijft en zie dat deze bij de buren is afgeleverd, terwijl ik dus de hele dag thuis heb gezeten. Er is NIET aangebeld. Uiteindelijk keek ik in de brievenbus en ligt er een kaartje "wij hebben u gemist". Nogmaals. Ik heb de hele dag thuis gezeten!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat u de hele dag aanwezig bent maar dat het niet is gelukt de zending bij u te leveren. Excuses hiervoor. De bezorger heeft een niet thuis kaartje bij uw achter gelaten. Gelukkig heeft de bezorger toch nog geprobeerd het pakket bij uw buren te leveren. Excuses dat dit niet op het kaartje is vermeld

Miranda
    DHL Parcel Webcare

Raisa.H
Dank voor uw reactie, maar ik concludeer dat u erg lui personeel heeft die niet aan de deur wensen te bezorgen als je hoger woont dan begane grond. Het zou fijn zijn als daar eens wat aan gedaan wordt. Het is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurd. Men moet het personeel een keer aanspreken op het feit dat zij nog te lui zijn om een paar trappen te lopen. Het is niet normaal dat mensen de gehele dag thuis zitten te wachten op hun pakketje en 's avonds laat er pas achter komen dat de bezorger niet eens de moeite heeft gedaan om überhaupt aan te bellen, maar het pakketje bij de beneden buren aflevert, omdat het hem/haar wel goed uit komt.

Ook een klacht indienen over DHL Express?