Klacht DHL Express: Luie bezorgers, bellen niet aan bij appartementen complex!

Klachtnummer
# 511400
Gebruiker
AliciaS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Keer op keer krijgen wij een mail dat de bezorger het pakket niet heeft kunnen leveren.
Wij pakken hier vrije uren voor op, en de bezorger neemt zich niet eens de moeite om aan te bellen.
2 mensen zitten naast de deurbel en er wordt gewoon weg niet aan gebelt.
Zodra de bezorger ziet dat hij in een appartement moet zijn (waat tevens ook nog een lift aanwezig is...) gaat hij al een NIET THUIS briefje schrijven.
En dat terwijl er gewoon mensen op het juiste adres aanwezig zijn.
SCHANDALIG!

De oplossing

AANBELLEN!
En niet gelijk een niet thuis briefje schrijven omdat meneer of mevrouw een flat gebouw in moet

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een onterechte niet thuis melding krijgt. Ik wil graag ook even checken of het vaker misgaat bij dezelfde bezorger, omdat u aangeeft dat het vaker gebeurt. Kunt u ook van de eerdere gevallen nog het zendingsnummer doorgeven?

    Alvast bedankt,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen