Klacht DHL Express: Luie en/of domme bezorger geeft mijn dure computer aan onbekenden die maar beperkt aanwezig zijn.

Alex Pijpker

DHL site werkte niet waardoor ik niet het bezorgmoment kon kiezen (zoals de verkoper had aangegeven) Het resultaat, mijn 700 euro kostende computer werd zonder toestemming of handtekening van mij afgeleverd bij een adres bij mij in de straat dat alleen tijdens kantooruren open is. Dit werd ook aangegeven door de mensen die daar werkte.

Ik heb nu na heel veel bellen eindelijk contact met de mensen die het beheer daar doen, die nu BUITEN hun werktijden iets proberen te regelen. Maar door dit gefaal van DHL op drie vlakken, heb ik nu mijn computer een week later binnen.
1. site werkte niet en er wordt nergens een andere manier aangegeven om het bezorgmoment van je pakket te bepalen.
2. bezorger levert een pakket waarvoor getekend moet worden niet bij mij persoonlijk af.
3. bezorger bezorgt een pakket voor iemand die duidelijk niet tijdens werktijden thuis is, bij een bedrijf dat aangeeft letterlijk alleen tijdens werktijden open te zijn.

Ik wil dat de klacht serieus genomen wordt en dat hier iemand op aangesproken wordt. Ik snap dat bezorgers niet zo veel geven om de pakketten die ze bezorgen omdat het er zoveel zijn, maar het zou fijn zijn als ze er in ieder geval rekening mee houden dat verstuurders en ontvangers dat wel doen. Als DHL door de verzender betaald krijgt om een pakket bij mij af te leveren en door mij te laten tekenen, dan is het prima dat hij zelf tekent wegens corona, hij heeft nog steeds dat pakket bij mij af te leveren. Lukt het niet op die dag dan moet hij bij een servicepunt bezorgd worden of moet ik de kans krijgen om een ander tijdstip te regelen. Als een chauffeur merkt dat er tijdens werktijden iemand niet thuis is op een woonadres, mag hij er heus wel van uit gaan dat iemand aan het werk is, het pakket vervolgens bezorgen bij iemand die aangeeft alleen tijdens kantooruren aanwezig is getuigt van of domheid, of luiheid.

DHL Express
    Goedemiddag.

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw zending op deze manier geleverd is, en dat uw levering niet naar wens is verlopen. Ik kijk graag even met u mee. Heeft u hiervoor uw zendingsnummer en postcode + huisnummer?

Alvast bedankt.

Emiel
    Webcare DHL Parcel
    Alex Pijpker
    7CX3648FZ
    3311BA
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw gegevens.
    7CX3648FZ dit nummer is bij ons niet bekend. Heeft u nog een ander zendingsnummer? De zendingsnummers van DHL beginnen vaak met 3S, JVGL, JJD of JUN.
    Mocht u geen ander zendingsnummer hebben, dan hoor ik graag wanneer u het pakketje heeft ontvangen en vanuit welke verzender.

Eline
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?