Klacht DHL Express: Luie werknemers

# 462035
Kawith@91

Vandaag zou ik een pakket krijgen en ik was gewoon thuis. Krijg ik ineens een mail dat ze aan de deur waren en ik er niet was. Niemand heeft aangebeld bij mij aan de deur niks. Ik woon boven de winkels dus ze zijn gewoon te lui om de trap op te lopen. Dit is al de 5de keer dat dit gebeurt. Ik vind dit niet kunnen en zal voortaan niets meer laten bezorgen via dhl

Doe hier 2lwat aan. Het kan niet zo zijn dat de bezorgers de moeite niet willen nemen om een trap op te lopen en dat ik steeds naar een afhaalpunt moet gaan.

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Vreemd inderdaad dat u niemand heeft getroffen. De bezorger was namelijk wel op of in elk geval heel erg dichtbij het adres. Wat er ter plekke mis kan zijn gegaan durf ik dan ook niet te zeggen. Mijn excuses hiervoor. U geeft tevens aan dat dit vrij regelmatig zou gebeuren? Dan kijk ik hier toch graag verder naar. Heeft u voor mij de track en trace code(s) hiervan en kunt u aangeven bij welke pogingen u welk aanwezig was?

Bij voorbaat dank.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?