Klacht DHL Express: Meer als belabberde service

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 421204
Gebruiker
Gordon
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wekelijks komen pakketten geleverd door DHL niet aan of worden in de tuin achtergelaten.
Zo ook vandaag weer, pakket zou vandaag geleverd worden arriveert niet, echter staat er op de website we hebben u gemist.
Dit terwijl we de hele dag thuis waren. Ook (weer) geen bericht door de bus gedaan dat men aan de deur is geweest. Dit gebeurt dus bijna wekelijks.
Ook hebben we al pakketten in de tuin of naast de deur gevonden.

Diverse berichten aan DHL blijven onbeantwoord.

Gewenste oplossing

Pakketten afleveren zoals het hoort, niet doen alsof we er niet zijn.
Daarnaast een reactie op berichten aan de klantenservice.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    U geeft aan niet tevreden te zijn met onze dienstverlening het algemeen en specifiek dat u een onterechte niet thuis melding heeft ontvangen terwijl u thuis op dit pakket zat te wachten.

    Ik kan me heel goed voorstellen dat dit vervelend is en bied dan ook bij deze mijn excuses hiervoor aan. In dit geval durf ik niet te zeggen wat hier fout gegaan is. Wellicht heeft de bezorger zich vergist in het adres en heeft daardoor voor een andere deur gestaan.

    Ik ben blij om te zien dat u de zending vandaag wel ontvangen heeft.

    Mocht het nog een keer voorkomen dat pakketten bij u onbeheerd worden achtergelaten dan wil ik u vragen dit direct te melden bij ons. Dit is namelijk helemaal niet toegestaan en zal dan direct worden opgepakt met de betreffende chauffeur.

    Vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL
  2. Auteur
    Gordon
    Datum
    Beste Marlijn,
    Dank voor je reactie.
    in het verleden heb ik via het contactformulier contact met DHL.NL opgenomen over het achter laten van pakketjes, echter nooit reactie op gehad.
    Zal (mocht het gebeuren) via telefoon of webcare contact opnemen.
    vr. Grt
    Gordon

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen