Klacht DHL Express: Meerdere malen pakket niet aangeleverd, terwijl dit wel aangegeven wordt door dhl

Klachtnummer
# 385374
Gebruiker
repnl#dhl nespresso
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Reeds meerdere malen wordt gezegd in de mail dat de bezorger ons gemist heeft, terwijl wij wel aanwezig waren! De grote roldeur van ons bedrijf stond zelfs gehele dag open!!!

De oplossing

In de toekomst de pakketten volgens afgesproken dag daadwerkelijk aanbieden!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw melding. Ik zie inderdaad dat onze bezorger jullie niet thuis heeft gemeld, mijn excuses hiervoor, dit is een fout van onze bezorger geweest.

    Wij verwachten vanmiddag tussen 14:00 en 18:00 uur het pakket alsnog bij jullie aan te bieden.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen