Klacht DHL Express: Meerdere pakketten "kwijt" en mails niet beantwoord

DHL-ontvreemd?

Zoveelste pakket verkeerd ingescand, waardoor pakket kwijt. Dhl zegt onderzoek in te stellen, maar na zelf meerdere malen een onderzoekje te doen, gebeurd erdus niks bij dhl. Laatste keer na een maand nog geen antwoord op 4 mails, gister eindelijk na een chat weer een automatische mail op een antwoord, van mij met alle gegevens, waarin door dhl gevraagd wordt om de gegevens, omdat ze na onderzoek pakketje toch schijnen kwijt te zijn.
Een telefoontje naar het dhl punt is er niet geweest, dhl-punt heeft zelf kantoor gebeld, maar is nooit teruggebeld.
3e keer nu.

Iemand moet toch een keer iets gaan doen aan deze wanprestaties en onpersoonlijke oplossingen van €5,- retour.

Verzekerd versturen heeft ook geen nut, want bewijzen wat je verstuurd hebt en wat de waarde is, is niet altijd mogelijk (b.v. Marktplaats)

Affijn Dhl, tja goedkoop is duurkoop.
Dhl 100 x pakket verstuurd in 2021, 3x pakket kwijt das 3%
Postnl 300 x pakket verstuurd in 2021, 0x pakket kwijt.

Eens een keer de mails lezen, ipv alleen maar standaard mails sturen als antwoord.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat u gisteren een reactie hebt gestuurd op de e-mail. Helaas kan ik zelf niets voor u betekenen. Ik verwacht dat mijn collega u zo snel mogelijk een antwoord stuurt. Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
    DHL Parcel E-care

DHL-ontvreemd?
Niks geen oplossing nog, oplossing van dhl is om maar weer €3.40 te storten. Wanneer weet niemand. Afschuifsysteem daar... Helaas wordt de klacht via klachtenkompas dus ook weer afgeschoven.

Ook een klacht indienen over DHL Express?