Klacht DHL Express: Meest klantonvriendelijke bedrijf OOIT!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 472593
Gebruiker
Kas_
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Paketje bested bij Amazon met Prime verzending Zou er de volgende dag moeten zijn. Maar nope, geen DHL. Dag erna zouden ze opnieuw komen.... Nope. Wéér niet. Zie ik tot mijn stomme verbazing terwijl ik thuis zit te wachten op het pakje op de track en trace staan: dat ik niet thuis ben en pakje dus retour afzender gaat.... Wtf? DIen een stevige klacht in bij DHL en bij Amazon. Enige reactie van de klantenservice: 'Ja, dat kun je doen'.... Niks nagekeken, geen excuses... Wat is dit voor een waanzinnig klantonvriendelijk bedrijf? Ajb Amazon, ga naar een fatsoenlijke koeriersdienst!

De oplossing

Pakje bezorgen? Is dat teveel gevraagd voor een bedrijf met als core business pakjes bezorgen?

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd inderdaad. Volgens onze gegevens zijn we vrijdag 21-08 namelijk langs geweest en zie ik ook dat de bezorger echt op uw adres was geweest of op zijn minst heel dichtbij. Wat er dan ter plekke mis kan zijn gegaan durf ik niet te zeggen. Mijn excuses! Wel is het namelijk zo dat we maar éénmaal daadwerkelijk hebben aangeboden in plaats van de gebruikelijke twee pogingen. Gezien het pakket al retour is gegaan kunnen wij hier inderdaad vrij weinig meer aan doen. Ik adviseer u dan ook om dit verder te overleggen met de verzender van uw pakket.
    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kas_
Datum
Uiteindelijke oplossing
Webcare team via Facebook messenger heeft niks gedaan en reageert ronduit onbeschoft. Via Twitter heeft uiteindelijk iemand nog wat uitgezocht, net als hier. Het blijft onduidelijk wat er mis gegaan is. Het team dat de klantenservice via Facebook bestiert mag wat mij betreft direct naar huis gestuurd. Zeer onprofessioneel, zeer onbekwaam en ronduit onbeschoft dus. Webcare team hier en via Twitter is beter voor elkaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen