Klacht DHL Express: Meest klantonvriendelijke bedrijf OOIT!

sad Niet opgelost
Kas_

Paketje bested bij Amazon met Prime verzending Zou er de volgende dag moeten zijn. Maar nope, geen DHL. Dag erna zouden ze opnieuw komen.... Nope. Wéér niet. Zie ik tot mijn stomme verbazing terwijl ik thuis zit te wachten op het pakje op de track en trace staan: dat ik niet thuis ben en pakje dus retour afzender gaat.... Wtf? DIen een stevige klacht in bij DHL en bij Amazon. Enige reactie van de klantenservice: 'Ja, dat kun je doen'.... Niks nagekeken, geen excuses... Wat is dit voor een waanzinnig klantonvriendelijk bedrijf? Ajb Amazon, ga naar een fatsoenlijke koeriersdienst!

Pakje bezorgen? Is dat teveel gevraagd voor een bedrijf met als core business pakjes bezorgen?

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd inderdaad. Volgens onze gegevens zijn we vrijdag 21-08 namelijk langs geweest en zie ik ook dat de bezorger echt op uw adres was geweest of op zijn minst heel dichtbij. Wat er dan ter plekke mis kan zijn gegaan durf ik niet te zeggen. Mijn excuses! Wel is het namelijk zo dat we maar éénmaal daadwerkelijk hebben aangeboden in plaats van de gebruikelijke twee pogingen. Gezien het pakket al retour is gegaan kunnen wij hier inderdaad vrij weinig meer aan doen. Ik adviseer u dan ook om dit verder te overleggen met de verzender van uw pakket.
    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Kas_
Webcare team via Facebook messenger heeft niks gedaan en reageert ronduit onbeschoft. Via Twitter heeft uiteindelijk iemand nog wat uitgezocht, net als hier. Het blijft onduidelijk wat er mis gegaan is. Het team dat de klantenservice via Facebook bestiert mag wat mij betreft direct naar huis gestuurd. Zeer onprofessioneel, zeer onbekwaam en ronduit onbeschoft dus. Webcare team hier en via Twitter is beter voor elkaar.

Ook een klacht indienen over DHL Express?