Klacht DHL Express: Melding: Ontvanger was afwezig, terwijl ik hele dag thuis was

Klachtnummer
# 68675
Gebruiker
Cinox
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Volgens mijn track en trace nummer is de bezorger langs geweest met mijn pakket. Maar niemand is langs geweest ik wacht al de hele dag thuis op mijn pakket. Hoe kan het dat ik een status zie dat de ontvanger dus ik niet aanwezig was. Ook heb ik geen kaartje van dhl liggen dat dr koerier langs is geweest. Ik vrees dat ze bij de verkeerder adres mijn pakket willen gaan bezorgen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakket zo spoedig mogelijk ontvangen!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Cinox,Heel erg bedankt voor uw reactie.Onze oprechte excuses dat wij geen kaartje hebben achtergelaten op 22 juli om 17:47, terwijl dit wel staat aangegeven in ons systeem. Wij zullen hier direct een melding van maken. De vestigingsmanager zal dit gaan bespreken met de chauffeur, zodat dit niet nog een keer voorkomt.U geeft aan dat u vreest dat er een verkeerd adres staat genoteerd op de vrachtbrief. Wij hebben het adres nagekeken en het adres komt overeen. Uw zending hoort gewoon bij u te worden aangeboden.Volgens ons systeem heeft u een nieuwe afleverafspraak met ons gemaakt. Wij zullen uw zending morgen (24/07) tussen 09:00-13:00 komen aanbieden bij u.Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen