Klacht DHL Express: Met kluitje het riet in gestuurd

Hansroobol

9 juli pakketje aangeboden door DHL. Was niet thuis dus ontving ik een kaart "We hebben je gemist" Dus geprobeerd bezorgcode te gebruiken. Deze werkt niet. DHL gebeld. Deze weet het ook niet. Volgens hem moet dit afgeleverd zijn. (klopt niet want waarom anders kaart in de bus. Ik moest maar contact opnemen met afzender van pakket. Belachelijk, want deze heeft immers het pakketje aangeboden via DHL.
bezorgcode 2EH0523VE track en trace 321788196583. Waar is mijn pakketje???? Heb het heel snel nodig

als het verdwenen is
geld terug.

DHL Express
    Goedemiddag,

Uit ons systeem blijkt dat de zending inderdaad bezorgd is. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd. Mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare
    Hansroobol
    De verzender is al op de hoogte. Zij hebben een claim ingediend.
    Als je een kaart met "we hebben je gemist" hebt ontvangen, dan heb ik het pakketje niet ontvangen.
    Ik heb het pakketje heel snel nodig.
    Hansroobol
    Waardeloze reactie van DHL. Ik wil mijn bestelde en reeds betaalde pakket!!!

Hansroobol

Ook een klacht indienen over DHL Express?