Klacht DHL Express: mijn bestelling door onbekende naam getekend en bezorgd

Esajas

hi,

Sinds kort heb ik een auto bumper besteld uit Duitsland.
Tijdens de verzending naar Nederland bij het sorteercentrum ging het heel goed mis.
Echter heb ik gebeld wanneer mijn pakket geleverd wordt ,ze zeiden 26 januari 2016 .
Ik heb nog steeds niks binnen gekregen.
Tijdens het traceren zag ik dat mijn pakket geleverd was op mijn adres met een onbekende naam .
Ik heb het idee dat de koerier niet goed in zijn vel zat en gewoon aan iemand anders heeft gegeven of laten tekenen.
Ik heb er heel veel centjes voor betaald en wil graag een onderzoek hiervoor starten waar mijn pakket nu ligt of door welke koerier het geleverd is.
Ik heb mijn bestelling hard nodig en ik vind het heel erg irritant dat ik steeds moet bellen en mailen.
Ik heb inmiddels al contact opgenomen met de verzender die zei dat het pakket hier moet zijn in Nederland en niet retour terug is gestuurd .
ik heb nog bewijs van.
Mijn traceer nummer is 3SD968536825811

Ik wil graag een onderzoek straten door welke koerier mijn bestelling geleverd is op 26 januari om 1 uur en die aan mij terugbrengt.

DHL Express
    Goedendag,

Volgens onze gegevens is deze zending op 25 januari geweigerd aan de deur met reden 'niet besteld/geannulleerd'. Wanneer een zending aan de deur geweigerd wordt, gaat deze direct retour. Uw zending is 'afgeleverd' bij ons centrale sorteercentrum in Utrecht (de ondergetekende die u ziet is de DHL werknemer die het pakket op het depot in ontvangst had genomen). De zending is vanuit Utrecht door ons terug gestuurd naar Deutsche Post DHL in Keulen. Deutsche Post handelt het vervolgens verder af met de originele afzender. Dit laatste gedeelte van het traject kunnen wij (DHL Parcel Nederland) niet voor u traceren. De verzender kan contact opnemen met Deutsche Post. De verzender is de opdrachtgever van de zending en kan dus een onderzoek aanvragen naar de levering. Indien u zegt het niet zelf aan de deur geweigerd te hebben, kunt u dus aan de verzender vragen of hij bij DHL een onderzoek wilt aanvragen.

Met vriendelijke groeten,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?