Klacht DHL Express: Mijn pakket ligt al 9 dagen in het sorteer centrum, en er gebeurd niets.

sad Niet opgelost
Peter

Pakket is al 14 dagen ,,onderweg'' en er is al 7 dagen geleden een onderzoek ingesteld. maar na 5 x bellen ( a 1 euro ) is er nog steeds geen afleverdatum bekend. Het DHL punt waar ik mijn pakket heb aangeboden heeft een fout gemaakt, het pakket is te groot voor het tarief waarvoor het is verzonden. Het is wel opgehaald en ook naar het sorteercentrum in Eindhoven gebracht en in gescand, maar daarna loopt het vast en ligt al 11 dagen stil.

Ik wil duidelijkheid wat er aan de hand is met mijn pakket. En dat het afgeleverd word.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat er voor uw zending een onderzoek opgestart is. Dat u hier 5 keer achteraan gebeld heeft snap ik, omdat u natuurlijk graag op de hoogte gehouden wordt, maar ik kan u aanraden om dat niet te doen. Zodra een case afgerond is, of zodra er daadwerkelijk meer te vertellen is, nemen wij al contact met u op.

Dat een onderzoek wat langer duurt dan verwacht is een indicatie dat we dus nog voor u bezig zijn. Vooralsnog kan ik u dus alleen maar aanraden om dit nog even af te wachten. Ik verwacht dat mijn collega's u spoedig van een update zullen voorzien.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Peter
afwachten tot men iets laat weten. Men belooft binnen 3 dagen iets te laten weten ( niets gehoord, dus gebeld ) Er werd belooft binnen 5 dagen iets te laten weten ( weer niets dus ) En dan de opmerking: Dat een onderzoek wat langer duurt dan verwacht is een indicatie dat we dus nog voor u bezig zijn. DHL moet zich schamen! Na 3 weken de ontvanger zijn geld maar terug gegeven en DHL een verzoek gedaan om het pakket retour afzender te sturen. Krijg ik een bericht dat het pakket is om gelabeld en afgeleverd bij de ontvanger. Ik wil best begrip hebben dat er iets fout kan gaan, maar de manier waarop men dit afhandelt is niet normaal.

Ook een klacht indienen over DHL Express?