Klacht DHL Express: Mijn pakket wordt maar niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141895
Gebruiker
Cindy1969
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week iets besteld bij V&D en kon aangeven wanneer ik het bezorgd wilde hebben, dinsdag 1-12 tussen 18-21 uur. Ideaal, dacht ik...
Kom ik dinsdag thuis van mijn werk zijn ze al geweest! Tja, ik werk de hele dag dus was er niet. Code op niet thuis briefje werkt niet, er is een storing blijkbaar op de site (lees hier klachten over elders van 2014 dus lange storing, absurd)
Woensdag zijn ze w-eer overdag geweest, weer een briefje met niet thuis code die niet werkt. Donderdag 18-21 uur, weer niet, zou niet thuis zijn, was het wel. Vandaag idem dito, gewacht, niemand gezien, nu is de datum weer gewijzigd. Tel krijg ik niemand te pakken bij DHL, 50 min in de wacht gestaan vanmorgen. Ben het zat en wil mijn pakket. Als ik het morgen niet heb open ik een paypal geschil.

De oplossing

Ik wil mijn pakket, wil het graag afhalen bij een DHL servicepunt, maar heb geen enkele
gelegenheid om dit ergens aan te geven. Morgen komen ze weer? Zal wel niet. En ben ook niet thuis na 10.30 uur. Werk de hele week dus moet toch dingen doen in het weekend.
Breng alsjeblieft mijn pakket bij het DHL servicepunt (Bolten in Heiloo)
als het al niet retour afzender is...

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Cindy1969,

    Op dit moment ervaren wij helaas een achterstand in de verwerking van de klachten op klachtenkompas.nl, hierdoor hebben wij tot onze spijt niet eerder op uw klacht kunnen reageren.

    Wat ontzettend vervelend dat dit zo heeft gelopen. Ik heb de zending nagekeken en er is vaak niet thuis of overmacht gescand. En dat terwijl u gewoon thuis was op een aantal van die momenten. Het spijt me enorm dat het zo lang heeft geduurd en wil u oprecht mijn excuses aanbieden.
    Inmiddels is de zending afgeleverd bij u op zaterdag 5 december. Indien u het pakket toch nog steeds niet heeft, raad ik u aan om de verzender over de vertraging te informeren. Deze dient dan contact op te nemen met DHL om een onderzoek op te starten zodat DHL bij de bezorger navraag kan doen waar het pakket is afgeleverd.

    Met vriendelijke groet,
    Raffaele
  2. Auteur
    Cindy1969
    Datum
    Ik heb het pakket uiteindelijk ontvangen doordat ik zelf het DHL busje zag op 5 december, ergens in Heiloo. De bezorger had idd het pakketje in de bus liggen. Anders had ik het tot op heden nog niet ontvangen. En dit is natuurlijk geen afhandeling, het feit dat de communicatie zo slecht is bij jullie blijft nog. En dat de site het niet doet mbt niet-thuis codes zal ook nog wel zo zijn. Doe hier iets aan. Ik bestel in ieder geval niets meer bij bedrijven die met DHL verzenden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cindy1969
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen