Klacht DHL Express: Mijn pakketje is niet geleverd.

Klachtnummer
# 468275
Gebruiker
Floris Verschuur
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Pakket niet in huis gekregen.

Gewenste oplossing

Mijn pakket versturen naar mijn adress.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    ik kraag mee naar deze zending. Zou u mij daarvoor het traceernummer van de betreffende zending willen sturen? Bij voorbaat dank!

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Floris Verschuur
    Datum
    Ik wacht al bijna 4 weken op mijn pakketje, 2 keer heb ik met de klantenservice gebeld en 2 keer hetzelfde antwoord, dat ze even zouden kijken wat er aan de hand is.. ik heb nu alweer een sms ontvangen van dhl dat het niet gelukt was mijn pakketje af te leveren. Mijn pakketje staat nu al bijna 5 dagen op hold en het pakketje is best wat geld waard, ik hoop dat dit zo snel mogenlijk geregeld kan worden. 2 keer heeft jullie klantenservice een andere datum gekozen voor mijn levering en hij is 2 keer niet bezorgd.
    Ik hoop echt dat jullie dit kunnen regelen hij DHL het nummer van de verzending is : 5394446514

    Vriendelijke groet,
    Floris
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Verschuur,

    Mijn oprechte excuses dat u zo lang op uw zending heeft moeten wachten.
    Ik zie in ons system dat uw zending afgelopen donderdag is geleverd.

    Mocht u toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Eduardo

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen