Opgelost door DHL Express: Mijn retourzending die ik heb verzonden staat al sinds 12 november op "planning wordt gemaakt".

content Opgelost
Gebruiker1668689983

Al sinds 12 november staat mijn pakket op "planning wordt gemaakt". Telefonisch nummer is inactief. Walgelijk.

Mijn pakket bezorgen en duidelijkheid geven als er wat vertraagd is of niet.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Het is normaal dat u geen updates ziet. Een retour pakket krijgt na de retour scan van het sorteercentrum geen scans meer, daarom ziet u het verdere verloop niet in de track & trace. Bedrijven halen pakketten namelijk vaak zelf bij DHL op. Omdat wij het pakket dan niet meer hebben, kunnen we het ook niet meer scannen. Het bedrijf waaraan u retourneert stuurt u meestal vanzelf een ontvangstbevestiging zodra ze uw retour hebben verwerkt. Dit verwerken kan soms wat langer duren, vandaar is het even afwachten.

Ons nummer: 0900 222 21 20 is actief. Het is niet mogelijk om uit het buitenland te bellen.

Jim
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?