Klacht DHL Express: Molest brievenbus ivm pakket erin gepropt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457297
Gebruiker
Jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorging pakketten niet aan huis!
Beste DHL, telkens wordt door 1 van uw medewerkers pakketten in de brievenbus (afgesloten en alleen geschikt voor briefpost)gestopt. Deze wordt telkens door hem gemolesteerd!
Betreft rit nummer 48 tijdstip 17.45u! barcode: 3SBDC9312404417.
Pakket grootte ± 20 cm x 15 cm x 10 cm

Pakket bezorger zal er op worden aangesproken!

opm.: Vandaag (26/06) wederom brievenbus gemolesteerd en pakket er in gepropt! pakketnr,:3SCERH00144128

De oplossing

Probleem Oplossen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Goed dat u dit even aangeeft. Is de inhoud ook beschadigd? In dat geval wil ik u vragen om dit bij de afzender te melden zodat zij hier een claim voor in kunnen dienen.
    Ik zal de klacht in ieder geval doorzetten naar het depot.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezorger er op aanspreken! Wederom!!!! Pakketten (geen brievenbuspost) thuis bezorgen!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen