Klacht DHL Express: na 1 maand en meerdere mail aan efssamsquery@dhl.com geen reactie van afdeling dhl

eppo80

Ik heb op 17 december een specificatie aangevraagd aan deze dhl afdeling met een verzoek tot terug betaling van douane kosten.
na 1 week heb ik deze afdeling weer gemaild (ze zijn alleen via de mail bereikbaar)
na 1 maand heb ik nog geen enkele reactie ontvangen,terwijl ik in mijn 2e mail een uiterlijke reactie datum heb aangegeven.
hierna heb ik gebeld met dhl,en daar wordt aangegeven dat zij zelf deze afdeling ook niet kunnen bereiken (alles gaat via de mail)
Mijn verzoek:
terugbetaling douane kosten aangezien ik binnen een redelijk termijn geen reactie krijg van dhl en geen specificatie heb ontvangen

Onderwerp: specificatie 2695660505
Aan: efssamsquery@dhl.com

DHL Express
    Geachte heer/mevrouw Eppo80,Wij hebben direct contact opgenomen met onze financiële afdeling om te achterhalen waarom u nog geen reactie heeft ontvangen. Wij hebben het onderstaande ontvangen.'We hebben hiervoor dossier 6779561 nog in behandeling en zullen het nodige doen dit zo spoedig mogelijk af te handelen.
    Onze excuses voor het eventuele ongemak.'Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team