Klacht DHL Express: Na 14 weken nog steeds niks gehoord over mijn claim

Klachtnummer
# 50781
Gebruiker
Camara
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 18- september 2013 een pakketje verstuurd via DHL for you. Het pakketje is toen zoekgeraakt waarna ik een claim moest indienen. Dat heb ik netjes gedaan. Er werd mij verteld dat mijn claim binnen 8 tot 10 weken behandeld zou worden omdat het om een internationale claim gaat.
Het is inmiddels meer dan 14 weken geleden dat ik mijn claim heb ingediend en ik heb tot op heden nog steeds niets vernomen.
Ik heb meerdere malen gemaild en gebeld maar ik word iedere keer afgewimpeld met continu hetzelfde bericht "uw claim is nog in behandeling" en ze kunnen mij geen indicatie geven over wanneer ik mijn geld terug krijg.
Ik vind de medewerkers die mij antwoorden zeer onprofessioneel en niet bereidwillig om mij te helpen.

De oplossing

Graag wil ik zo snel mogelijk mijn geld of mijn pakketje terug.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Camara,Heel erg bedankt voor uw reactie via deze site.Onze excuses voor onze late reactie. Wij hebben inmiddels contact gehad met DHL FOR YOU over uw claim. Wij hebben te horen gekregen dat uw claim in behandeling is genomen door de financiële afdeling van DHL FOR YOU. De uitbetaling van uw schadevergoeding zal aan het begin van deze week plaatsvinden.Nogmaals onze excuses voor onze late reactie.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen