Klacht DHL Express: Na 14 weken nog steeds niks gehoord over mijn claim
Details
De klacht
Ik heb op 18- september 2013 een pakketje verstuurd via DHL for you. Het pakketje is toen zoekgeraakt waarna ik een claim moest indienen. Dat heb ik netjes gedaan. Er werd mij verteld dat mijn claim binnen 8 tot 10 weken behandeld zou worden omdat het om een internationale claim gaat.Het is inmiddels meer dan 14 weken geleden dat ik mijn claim heb ingediend en ik heb tot op heden nog steeds niets vernomen.
Ik heb meerdere malen gemaild en gebeld maar ik word iedere keer afgewimpeld met continu hetzelfde bericht "uw claim is nog in behandeling" en ze kunnen mij geen indicatie geven over wanneer ik mijn geld terug krijg.
Ik vind de medewerkers die mij antwoorden zeer onprofessioneel en niet bereidwillig om mij te helpen.
De oplossing
Graag wil ik zo snel mogelijk mijn geld of mijn pakketje terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.