Klacht DHL Express: Na 2 zogenaamde bezorgpogingen hebben ze mijn pakket meteen terug gezonden naar de verzender

Kaylie008

Er zijn dus zogenaamd 2 bezorgpogingen gedaan bij mijn buren die gewoon heel de dag thuis waren en nu staat er opeens dat het pakketje terug is verzonden naar de verzender. Dit pakketje was heel noodzakelijk voor mij. Snap niet waarom het niet gewoon naar een DHL servicepunt word gebracht... dan was er niks aan de hand geweest.

Dat ze mijn pakket bij het sorteerbedrijf houden en ik het daar kan ophalen of dat ze het gewoon naar een DHL servicepunt brengen.

DHL Express
    Goedemiddag,

ontzettend vervelend dat het pakket niet bij uw buren is bezorgd, terwijl zij wel thuis waren. Ik ga daarover een klacht doorzetten naar de bezorger die het daar aangeboden zou hebben.

Helaas kan ik deze zending niet opnieuw aan laten bieden. Deze is inmiddels retour gestuurd. Ik adviseer u contact op te nemen met uw verzender en te vragen of zij het pakket zo spoedig mogelijk opnieuw willen verzenden. Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
    Webcare DHL Parcel

Kaylie008
Er was geen oplossing want DHL vind het heel normaal dat wanneer ze het pakketje niet kunnen bezorgen terwijl ik en mijn buren gewoon thuis waren om het pakketje waar ik 3 weken op heb gewacht direct terug te sturen naar de verzender ipv. Het pakketje Bij een DHL servicepunt af te geven, zodat ik hem daar op kan halen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?