Klacht DHL Express: Na 4 dagen gewacht te hebben heb ik nog steeds mijn pakket niet binnen.

Joost

Ik zou op dinsdag mijn nieuwe laptop ontvangen. Had er super veel zin in en had de hele dag vrij genomen ervoor. Vond het ten eerste al erg slordig dat er geen tijdsperiode stond aangegeven. Er stond gewoon tussen 8 uur s'ochtends en 6 uur s'middags, wat eigenlijk gewoon betekent dat ze geen idee hebben wanneer hij wordt geleverd, en dat ik er de hele dag voor moet thuisblijven. Aangezien ik vrij was, vond ik niet super erg maar vooral heel irritant. Na de hele dag te hebben gewacht, is er geen pakket langsgekomen. Ik was hier al vrij gefrustreerd over. Het pakket zou de volgende dag, weer tussen 8 en 6, geleverd worden. Opnieuw is het pakket niet langs gekomen. Daarna was het op donderdag weer hetzelfde verhaal, door achterstand is hij niet geleverd. Het vervelende is vooral dat je machteloos bent, omdat er niet eens een tijdsperiode aangegeven staat. Nu is het vrijdag, al bijna 4 uur, en heb ik m'n laptop nog steeds niet binnen. Blijkbaar hebben ze geen vaste routes die ze rijden en stoppen ze gewoon om 6 uur, of je pakket nou is geleverd of niet. Ik ga in ieder geval niks meer laten bezorgen door DHL, en ik hoop dat mijn pakket toch nog vandaag wordt geleverd, maar ik heb er een hard hoofd in.

Ik wil dat ze mijn pakket vandaag nog leveren, en dat ze uitleggen waarom het zo ontzettend lang moet duren voordat het is geleverd.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u op een pakket aan het wachten bent, en dat u dat wachten ondertussen wel zat bent. Natuurlijk snap ik dat helemaal, en ik zou graag kijken of er iets is dat ik kan doen, of in ieder geval uitleggen. Ik heb op dit moment alleen geen idee over welke zending we het hebben, omdat ik geen zending op uw adres vind die aan uw omschrijving voldoet.

Heeft u een zendingsnummer van dit pakket? Mocht u dat nummer niet hebben dan kunt u dat het beste bij de verzender opvragen.

Alvast bedankt, en met vriendelijke groet,

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over ?