Klacht DHL Express: Na 5 dagen gewacht te hebben heb ik nog steeds mijn pakket niet binnen.

Klachtnummer
# 401211
Gebruiker
Joost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al een klacht ingediend over dat m'n bestelling na 5 dagen er nog steeds niet is, maar ik kan blijkbaar niet reageren op het antwoord van DHL op deze site. Er werd gevraagd door Dion van DHL webcare om het nummer van de bestelling bij te voegen, dus bij deze.

De oplossing

Dit had ik al gemeld in de vorige klacht.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat u niet op de vorige bericht hebt kunnen reageren, wellicht heeft mijn collega de verkeerde button gebruikt tijdens het plaatsen van zijn reactie.

    Ik heb uw zending zojuist nagekeken, in onze gegevens staat vermeld dat de zending op 3-9-2019 geleverd is op uw adres.

    Ik wil u adviseren om navraag te doen bij uw naaste buren, wellicht hebben zij de zending voor u in ontvangst genomen. Mocht dat niet het geval zijn, dan ontvang ik graag uw e-mailadres. Met uw gegevens kan ik namelijk een onderzoek starten.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?