Klacht DHL Express: nalatigheid chauffeur!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 387856
Gebruiker
P.C.A.M. van Kampen - van der Pijl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL is zaterdag aan de deur geweest en toen waren wij niet thuis Ze zouden maandag tussen 14.00 uur en 18.00 uur weer langskomen. Omdat het kantoor op de beneden etage om 17.00 uur dichtging hadden we een briefje opgehangen dat ze even om moesten lopen naar de deur van de woning.We waren gewoon thuis!! Via de mail nu een berichtje gehad dat ze om 18.30 aan de deur geweest zijn!! Dat is helemaal niet waar!! Er is ook geen berichtje in de beide brievenbussen achtergelasten!!!

De oplossing

Alsnog bezorgen en nu goed!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    Is de deur van de woning die u heeft beschreven ook het adres dat genoteerd staat op uw zending? Het lijkt er op dat de bezorger gisteren de rit niet af heeft kunnen maken, maar vandaag zou het bij u aangeboden moeten worden tussen 2 en 6 uur. Ik ga ervan uit dat het vandaag goed gaat met de bezorging.

    Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

    Vriendelijke groet,

    Iris

    DHL Parcel Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.C.A.M. van Kampen - van der Pijl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gisteren is er niets bezorgd. Nog erger, er kwam een mailtje dat we het pakket konden ophalen bij het servicepunt. Dit hebben we nu maar gedaan, maar wat een waardeloze service van DHL!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen