Opgelost door DHL Express: Negeren van verzoeken van klant

content Opgelost
Bouchka

Ik heb na een nachtdienst een slaapzak, logisch, en hang een grote plastic zak met een briefje aan mijn deur met de vraag of het in de zak kan worden gedaan op een bepaalde plek en het briefje verwijderen, makkelijk toch? Maar nee hoor het pakje word weer mee genomen en moet ik het ophalen bij een service punt de volgende dag! Maar devolgende dag moet ik weer slapen na een nachtdienst! Ook bij de buren bezorgd men niet meer terwijl dat gewoon kan! Wat een belachelijke manier van werken! Dit is meerdere keren gebeurd. Iedereen op extra werk bezorgen, echt niet normaal! Dit moeten jullie anders gaan doen!

Als er een briefje hangt, dat doen wat er gevraagd wordt!

DHL Express
    Geachte heer/mevrouw H.Stelter.

Wat vervelend dat je het pakket niet gelijk heb kunnen ontvangen.
    Echter mogen de bezorgers geen briefjes aflezen en een pakket onbeheerd achterlaten. Dit komt doordat dit erg fraude gevoelig is. Het is dan een betere optie om het pakket naar een servicepunt van DHL te brengen. Indien u geen optie heeft om het pakket daar af te halen, dan kunt u er voor kiezen om de leveringsafspraak te wijzigen via de website bijvoorbeeld naar de buren.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Anna
    DHL Parcel

Bouchka
bedankt voor uw antwoord, ik begrijp het.

Ook een klacht indienen over DHL Express?