Opgelost door DHL Express: Negeren van verzoeken van klant

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 478018
Gebruiker
Bouchka
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb na een nachtdienst een slaapzak, logisch, en hang een grote plastic zak met een briefje aan mijn deur met de vraag of het in de zak kan worden gedaan op een bepaalde plek en het briefje verwijderen, makkelijk toch? Maar nee hoor het pakje word weer mee genomen en moet ik het ophalen bij een service punt de volgende dag! Maar devolgende dag moet ik weer slapen na een nachtdienst! Ook bij de buren bezorgd men niet meer terwijl dat gewoon kan! Wat een belachelijke manier van werken! Dit is meerdere keren gebeurd. Iedereen op extra werk bezorgen, echt niet normaal! Dit moeten jullie anders gaan doen!

De oplossing

Als er een briefje hangt, dat doen wat er gevraagd wordt!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw H.Stelter.

    Wat vervelend dat je het pakket niet gelijk heb kunnen ontvangen.
    Echter mogen de bezorgers geen briefjes aflezen en een pakket onbeheerd achterlaten. Dit komt doordat dit erg fraude gevoelig is. Het is dan een betere optie om het pakket naar een servicepunt van DHL te brengen. Indien u geen optie heeft om het pakket daar af te halen, dan kunt u er voor kiezen om de leveringsafspraak te wijzigen via de website bijvoorbeeld naar de buren.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Anna
    DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bouchka
Datum
Uiteindelijke oplossing
bedankt voor uw antwoord, ik begrijp het.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen