Klacht DHL Express: Net doen of je langs bent geweest:(met een gemist mailtje. Was gewoon thuis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347099
Gebruiker
P. Rozijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben gewoon thuis en krijg een bericht dat de bezorger voor een dichte deur staat? Logisch als hij/zij de moeite niet neemt om aan te bellen of uperhaupt langs te komen

De oplossing

Niks, helpt toch niet met dit waardeloze bedrijf. Haal het morgen wel op bij het servicepunt

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Rozijn,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

    Ik zie dat u uw pakket inmiddels heeft afgehaald bij ons servicepunt.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Rozijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen