Opgelost door DHL Express: Niet aan de tijd houden

joycie#1968

Mijn pakket zou vrijdagavond 1 juli komen, volde DHL app. Alleen kwam dat voor mij niet uit en heb dit aangepast naar zaterdagavond 2 juli. Dit was ook aangepast in de app van DHL. Ik zag zaterdag morgen ineens dat de bezorger tussen 11.30 uur en 12.50 uur op zaterdag langs zou komen. Aangezien ik aan het werk was, kwam dat niet uit. Daarom had ik ook zaterdagavond aangegeven. In de app kon ik pas maandag 4 juli kiezen. Betekent dat ik nog langer moeten wachten op mijn pakket.

Dat mijn pakket komt, wanneer ik het aangeef in jullie app
Her pakket is alsnog geleverd

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u uw zending had gewijzigd, maar dat dit niet was te zien in de track en trace. Wat vervelend dat er dan een verwarrende melding kwam! Ik kijk graag met u mee of de zending nu juist geleverd wordt/is. Heeft u het zendingsnummer nog voor mij?

Alvast bedankt voor de moeite!

Marlee
    DHL Parcel Ecare
    joycie#1968
    3SQLW640326613
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor het nummer!

Ik zie dat de rit wel was begonnen op zaterdag, maar dat de wijziging wel juist was doorgekomen. Dit werd helaas pas later gemeld, dus ik kan me voorstellen dat dit verwarrend was!

Voor nu staat de levering gepland voor vanavond tussen 17:30 en 21:30. zoals is aangegeven in de track en trace.

Mijn excuses dat het niet duidelijk was aangegeven!

Marlee
    DHL Parcel Ecare

Ook een klacht indienen over DHL Express?