Klacht DHL Express: Niet aangebeld!

Klachtnummer
# 433950
Gebruiker
DMV
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag zou ik mijn pakketje binnen krijgen maar de bezorger heeft niet aangebeld! Want ik was gewoon thuis!

Gewenste oplossing

Ik wil weten waarom hij niet aangebeld heeft?!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Volgens mijn gegevens was de bezorger gewoon bij uw adres, maar trof hij niemand thuis. Als u geen bel heeft gehoord, dan heeft zich mogelijk een technisch mankement voorgedaan of heeft de bezorger misschien niet helemaal goed op de bel gedrukt. Heel vervelend dat dit zo is gelopen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Vanzelfsprekend komen wij graag nog een keer bij u langs. Hiervoor heeft u zelf al een moment gekozen, zie ik.

    Heeft u toch nog vragen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen