Klacht DHL Express: Niet aangebeld

Klachtnummer
# 417794
Gebruiker
Leonvandomselaar
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik zit in mijn kamer rond de tijd van de bezorging. Ik ben heel de tijd thuis geweest en er wordt niet aangebeld en wel een briefje door de bus gedaan dat ze mij gemist hebben. Nu kan ik pas over 2 dagen het pakketje bij een ophaal punt gaan ophalen terwijl ik het vandaag nodig had

Gewenste oplossing

Kijken of de bezorger nog bezig is met zijn ronde

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.


    Inmiddels ligt het pakket voor u klaar bij ons servicepunt bij u in de straat. Heeft u toch nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen