Klacht DHL Express: niet aangebelt

Klachtnummer
# 62123
Gebruiker
fjg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is niet aangebeld en er staat nu ineens “Aflevering momenteel niet mogelijk”. Ik ben juist de hele dag thuis omdat dit pakket erg belangrijk is.

Doen jullie dat vaker, niet aanbellen?

Wat gaan we hieraan doen?
Het pakket moet vandaag aankomen.

Mvgr,

Friso Gouwetor

De oplossing

wel aanbellen en bezorgen, vandaag nog.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Friso GouwetorHeel erg bedankt voor uw reactie via deze site.Onze oprechte excuses dat uw zending niet op zaterdag 31 mei is aangeboden. Wij vinden dit zeer vervelend om te lezen. Uw zending is door uw verzender via DHL Parcel verstuurd. WIj zullen om deze reden uw mail doorsturen naar DHL Parcel om navraag over uw zending te doen en deze klacht door te geven.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen