Klacht DHL Express: Niet afgehaald pakket blijft weken bij DHL liggen.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 372684
Gebruiker
Klaas Jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket verstuurd en dat is niet gehaald op het service punt door de ontvanger. Het pakket is nu retour gegaan naar mij. Omdat het al een tijdje op het sorteer centrum ligt, ben ik gaan bellen met DHL. De klanten service vertelde dat het minstens twee weken ging duren voordat ik het terug ontvang. Aangezien ik het pakket binnen 30 dagen moet worden ingeleverd gaat dit niet meer lukken (shade 217 Euro). Het vervelende is dat DHL het proces niet kan versnellen. Er wordt door leuk gezegd dat dit het proces is en dat zij hier niets aan kunnen doen.

De oplossing

Ik zou graag willen dat deze retourzending versneld wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u graag zou willen dat deze retourzending sneller bij u terug is. Helaas is die mogelijkheid er niet. Retourzendingen moeten voor een groot deel handmatig verwerkt worden. Dit hele proces duurt inderdaad doorgaans ongeveer 2 weken. Hier kunnen we niets in bespoedigen. Mijn excuses, maar ik kan u dus alleen maar aanraden om dit verder af te wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaas Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zie geen verandering in de status van het pakket. Ik ben niet gebeld of gemaild, pakket 3SDFC1764121719 is volgens de website nog steeds in het sorteercentrum.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen