Klacht DHL Express: Niet afgehaald pakket blijft weken bij DHL liggen.

content Niet opgelost
Klaas Jan

Ik heb een pakket verstuurd en dat is niet gehaald op het service punt door de ontvanger. Het pakket is nu retour gegaan naar mij. Omdat het al een tijdje op het sorteer centrum ligt, ben ik gaan bellen met DHL. De klanten service vertelde dat het minstens twee weken ging duren voordat ik het terug ontvang. Aangezien ik het pakket binnen 30 dagen moet worden ingeleverd gaat dit niet meer lukken (shade 217 Euro). Het vervelende is dat DHL het proces niet kan versnellen. Er wordt door leuk gezegd dat dit het proces is en dat zij hier niets aan kunnen doen.

Ik zou graag willen dat deze retourzending versneld wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u graag zou willen dat deze retourzending sneller bij u terug is. Helaas is die mogelijkheid er niet. Retourzendingen moeten voor een groot deel handmatig verwerkt worden. Dit hele proces duurt inderdaad doorgaans ongeveer 2 weken. Hier kunnen we niets in bespoedigen. Mijn excuses, maar ik kan u dus alleen maar aanraden om dit verder af te wachten.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Klaas Jan
Ik zie geen verandering in de status van het pakket. Ik ben niet gebeld of gemaild, pakket 3SDFC1764121719 is volgens de website nog steeds in het sorteercentrum.

Ook een klacht indienen over DHL Express?