Klacht DHL Express: Niet bezorgd

Klachtnummer
# 341731
Gebruiker
S. van Dolron
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een letter van mijn postcode verkeerd ingevuld. Een v ipv w. Nu wordt het pakket terug gestuurd!!! Wat raar. Naam en adres is gewoon te vinden. Ik heb haast bij het pakket. Kunnen jullie dit voor me fixen.

De oplossing

Mijn pakket toch bezorgen op het adres .

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het onbegrijpelijk is dat een pakket door één foutieve letter retour naar de afzender wordt gestuurd. Echter is deze postcode met het huisnummer een niet-bestaande combinatie. Het systeem wijst dit automatisch af en daardoor gaat het pakket retour naar de afzender.

    Helaas kan ik dit niet voor u tegenhouden. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen