Klacht DHL Express: Niet bezorgd

Klachtnummer
# 380436
Gebruiker
M. Hoeboer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben met spoed aan het wachten op een pakketje wat binnen een dag bezorgd zou worden, helaas niks binnen gekregen ook geen briefje of ik wel of niet thuis was en ook geen belletje of e-mail hierover. Klantenservice niet te bereiken na 14:00u en moet nu tot na het weekend wachten om mijn pakket te ontvangen danwel ergens op te halen, belachelijk! In mijn mail kon ik het pakket volgen en zo kwam ik er achter dat ze blijkbaar al aan de deur zijn geweest wat gek is want zit inmiddels al de hele ochtend/middag te wachten. Hoe kan ik alsnog de bezorger van DHL PARCEL bereiken? Mvg M. Hoeboer

De oplossing

Mijn zsm laten weten waar ik mijn pakket kan halen of het nummer van de bezorgen krijgen zodat ik hem of haar kan bellen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,


    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u thuis aan het wachten was op uw zending, maar dat deze niet is aangeboden bij u. Dit is uiteraard erg vervelend, vooral omdat u geen contact kon krijgen met onze klantenservice.

    Ik heb mijn best gedaan om de gegevens in te zien, echter kan ik geen zending vinden met uw adresgegevens. Heeft u voor mij wellicht het Track & Trace nummer van de zending?

    Alvast bedankt voor de gegevens.


    Met vriendelijke groeten,
    Kamile

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen