Klacht DHL Express: Niet bezorgd

Klachtnummer
# 308194
Gebruiker
Kuiperj
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag voor niets eerder thuisgekomen van ver om mijn pakket in ontvangst te kunnen nemen. Ik had het bestelde ook daadwerkelijk vandaag nodig. Mijn pakket zou tussen 11:00 en 15:00 bezorgd worden en ik zie net pas dat mijn pakket ''is teruggekomen uit de rit van de bezorger''. BELACHELIJK. Dit wordt dus niet tijdig aangegeven en daarnaast staat er nu ook geen tijd bij wanneer het pakket wel zou worden bezorgd. Dit is al de derde keer dat ik een slechte ervaring heb met DHL.

De oplossing

Ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn pakket waarvoor ik betaald heb

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag!

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw pakket op vrijdag 15 juni niet heeft ontvangen. Ik zie inderdaad in ons systeem dat er sprake was van een overmacht situatie. Hierdoor kon de bezorger helaas niet meer op tijd bij u bezorgen.

    De volgende dag heeft u het pakket alsnog ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging die ontstaan is.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?