Opgelost door DHL Express: Niet bezorgen terwijl de ontvanger wel thuis is en aangeven dat dit niet zo is.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 458819
Gebruiker
Kirsten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdsbestek gekregen van 08.00 uur tm 18.00 uur.. Hele dag thuis gebleven, na 18.00 uur nog niks. Kan gebeuren natuurlijk, maar niet te vergeten dat hij al een dag eerder zou komen.. Maar tot mijn verbazing staat er ook nog is dat de ontvanger niet thuis was! Wat is dan het hele nut van thuis blijven? Nu kan ik morgen ook weer de HELE dag thuis zitten want een gespecificeerde tijdsindicatie wordt niet gegeven... En dan zal je zien ben Ik weer 'niet' thuis. Wat is dat toch altijd dat dit gebeurt?

De oplossing

Dat hier actiever opgelet wordt. Prima als de bezorging niet lukt, maar wees eerlijk en communiceer. En geef betere tijdsindicaties, want met dit kan je net zo goed alleen de dag aangeven ipv tijd.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn excuses dat u zolang heeft zitten wachten en nog steeds geen pakket heeft. Ik zie dat de chauffeur eerst heeft aangeven dat het adres niet klopt. Dit is een fout geweest. Later is dit gecorrigeerd. Er staat nu dat we gisteren de rit niet konden afmaken vanwege een achterstand. Mijn excuses voor de vertraging.
    Momenteel is uw zending weer in levering.


    Een prettige dag gewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Jasmin
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kirsten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen