Klacht DHL Express: niet bezorgen van pakket

Frankvan hooft

DHL beweerd aan de deur te zijn geweest voor het aanbieden van een pakket op zaterdag 2 januari 2016. Zat reeds om 8:45 aan de deur te wachten en volgde daarbij ook hun track and trace op de site. Om 9:02 beweerd ede site dat de chauffeur onderweg is met het pakketje. Vervolgens op 12:04 wordt er geplaatst geadresseerde was niet thuis. Ik zit werkelijk aan de deur en er is niemand geweest van DHL ook is er geen bezorger gemist briefje afgegeven of in de brievenbus gestopt. Bellen met DHL heeft tot gevolg dat ze geen poging doen om het vandaag op te lossen want ze kunnen geen contact leggen met de chauffeur uit privacygronden. Ik probeer dan maar een afspraak te maken om het pakket dan maar zelf op te halen in een Parcelshop en dat lukt ook niet. Klantenservice werkt niet mee en na aantonen van hun nalatigheid is de dame ook niet berid iets te ondernemen.

nakomen van afspraken en niet liegen dat je iets doet

DHL Express
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht, mijn excuses voor de vertraagde reactie. Wat vervelend dat de chauffeur niet aan de deur is geweest op 2 januari en u hierdoor de zending niet die dag nog in ontvangst kon nemen.

Volgens onze gegevens heeft u vervolgens telefonisch contact met ons opgenomen en heeft u een van mijn collega's gesproken. Zij heeft de zending met het nodige kunst- en vliegwerk naar een Parcelshop gestuurd, ondanks dat dit absoluut niet toegestaan is en zij hiermee in feite haar baan op het spel heeft gezet, in een poging om u te helpen. Ik vind het dan ook frappant dat u aangeeft dat klantenservice niet mee wilde werken.

In ieder geval is de zending naar een Parcelshop gebracht en heeft u het pakket ook afgehaald. Ik ga ervan uit dat uw klacht daarmee afgehandeld is.

Vriendelijke groet,
    Desiree

Ook een klacht indienen over DHL Express?