Opgelost door DHL Express: niet bezorgen van pakketje

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461273
Gebruiker
Marlies
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De bezorger heeft zaterdag 4 juli een bericht gestuurd naar m'n mobiel van "we hebben u gemist" terwijl ik de hele dag gewoon thuis was, ook heb ik geen briefje door de deur gehad.

De oplossing

de bezorger hierop aanspreken,3 dat hij/zij het werk goed moet doen!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

    Volgens mijn gegevens is uw pakket inmiddels alsnog bij u bezorgd. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marlies
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik heb het pakje maandag gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen