Opgelost door DHL Express: Niet functionele track en trace (kan probleem van dhl of winkel zijn)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 471749
Gebruiker
CrazyKripple
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht: ik heb een product besteld bij een winkel buiten de EU (China).
Het bedrijf heeft mij een track en trace code gestuurd: CB659098346DE
Op 17 tracking kan ik zeer gelimiteerd zien waar mijn pakket is, "Duitsland, DHL" maar als ik het probeer met dr DHL app of website krijg ik geen resultaat.
De code kan niet eens gebruikt worden omdat "de code ongeldig is.
Beetje jammer eigenlijk

De oplossing

Ik zou graag willen dat DHL het pakketje kan vinden en mij de juiste code kan doorsturen zodat ik zelf mijn pakket kan volgen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat uw pakket inmiddels in elk geval is ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat uw vraag hiermee al is beantwoord.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CrazyKripple
Datum
Uiteindelijke oplossing
na 2 dagen van ontvangst van de bezorgingscode is de status ge-update en is alles goed gekomen. verder geen problemen met dhl gehad!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen