Klacht DHL Express: Niet geleverd- wel thuis

Pieter

Het gaat over niks en toch: vandaag opnieuw de melding dat mijn pakket niet geleverd kon worden. Het mooie van de track and trace en de status is dat ik juist heel goed kan nagaan dat ik wel thuis was....
nogmaals geen overkomelijk probleem in dit geval, maar wel slordig. En het gebeurt me vaker. Waarom dan toch gemeld? Omdat het bij de concurrent (postnl) bij mij nooit gebeurd. Het wordt langzamerhand voor mij een reden om niet te bestellen bij een winkel als doe gebruik maakt van DHL. slechte reclame voor het bedrijf dus....

Eerlijk zijn en melding bij de webwinkel (aboutyou in dit geval) dat afspraken niet altijd worden nagekomen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de 'niet thuis' melding onterecht is en dat u wel thuis was. Sorry voor het ongemak.

Ik heb de zending nagekeken en het lijkt erop dat onze bezorger zich per ongeluk heeft vergist in het adres.

Tevens heb ik andere leveringen van de afgelopen weken op uw adres bekeken. Deze zagen er gelukkig wel goed uit. Ik ga dan ook uit van een foutje van onze bezorger. Nogmaals excuses.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

Pieter
Dank. Wel jammer dat de zending nu op "bezorgd" staat; ik opnieuw thuis was, maar niets heb ontvangen... Bij wie moet ik me nu melden?

Ook een klacht indienen over DHL Express?