Opgelost door DHL Express: Niet geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 399781
Gebruiker
Apollo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket zou 1-11 geleverd worden,betreft verjaardagscadeau voor onze kleinzoon. Verlofdag genomen en maar wachten....
DHL een bericht gestuurd en het zou een sorteerfout betreffen.
Nu sta ik zonder cadeau en een verlofdag weg.
Het pakket kan ik nu pas dinsdag verwachten. Waardeloos!
De bestelling was bij bol.com besteld

De oplossing

Geen idee maar een vorm van compensatie zou op z’n plaats zijn

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat u een zending verwacht, maar dat die vanwege een sorteerfout helaas niet geleverd kon worden.

    Aan de hand van uw gegevens heb ik de zending geprobeerd te traceren, maar ik kan niks vinden.

    Wilt u mij daarom uw track and trace code sturen? De track and trace code begint vaak met 3S, JVGL of met JJD.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    Apollo
    Datum
    De verzender heeft geen track en trace achter gelaten via bol.com
    Dit privé bericht ontving ik via een pb op Facebook. Daar hebben ze mijn gegevens wel gevonden. Ik stuur u het volledige bericht

    Beste,ik verwacht een pakket wat vandaag bezorgd zou worden. Zojuist stopt een dhl auto voor de deur,chauffeur doet iets op een scherm (soort van iPad) hij stapt vervolgens niet uit de auto en rijdt weg. Mijn gegevens Opbraakstraat 35 6432BR Hoensbroek. Ik vind het zeer vreemd,geen briefje in de bus en niet eens aangebeld. Mvg Miranda
    Hoi Miranda, jouw pakket is vandaag niet in bezorging gegaan en daarom is de chauffeur ook niet uitgestapt. Vanwege een sorteerfout is jouw pakket in een andere regio terecht gekomen. Dat neemt helaas 2 werkdagen vertraging met zich mee en dat betekent dat we het pakket vanaf dinsdag kunnen aanbieden. Groetjes, Buse
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    U geeft aan dat mijn collega's u hier op Facebook wel verder mee hebben kunnen helpen. Het heeft dan ook niet zo heel veel zin meer om u hier van hetzelfde antwoord te voorzien. Ik ben blij om te zien dat uw pakket inmiddels wel wat sneller de verkeerde sortering uitgekomen is, en ik hoop dat u alsnog veel plezier heeft van uw pakket.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Apollo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bestelling alsnog geleverd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?