Klacht DHL Express: niet geleverd pakket, wel afgetekend door chauffeur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182009
Gebruiker
Walter1957
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen donderdag gehele dag gewacht op een pakketje dat geleverd zou worden via DHL. Via track en trace staat op een gegeven moment dat hij om 15.15 uur bij ons is geweest en het heeft afgeleverd. Het zou zelfs door ons zijn afgetekend. Na bellen met DHL blijkt dat de toeleverancier een klacht moet indienen. Dit is vrijdag gedaan, zou toen het op vrijdag geleverd worden. Maar nu is het maandag en zeggen ze doodleuk het is geleverd. Maar wij hebben nu nog steeds niet. Hebben nu diverse malen met DHL gebeld, de toeleverancier heeft een onderzoek aangevraagd, maar daar is bij de telefoniste ook weer niets van bekend???????

De oplossing

De gewenste oplossing dat per direct mijn pakketje nog geleverd wordt. Of dat de toeleverancier de kosten terug krijgt zodat hij ons een nieuw kan sturen.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Walter1957,

    Ten eerste mijn oprechte excuses voor al het ongemak dat u ervaart.
    Ik vind het enorm vervelent voor u dat u nog steeds op uw pakket wacht.

    Vanuit mijn systeem zie ik dat er wel een onderzoek is opgestart door uw verzender. Wij gaan ervanuit dat uw verzender u op de hoogte houdt van de voortgang. Wij communiceren de voortgang met uw verzender.

    Ik wil u daarom ook adviseren om dit nogmaals te melden bij uw verzender. Uw verzender kan dit verder met ons weer oppakken.

    Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Carola
    DHL klantenservice
  2. Auteur
    Walter1957
    Datum
    DHL zet alles telkens terug naar de verzender. Maar de fout ligt bij het eigen personeel. Gelukkig is na 5 dagen het pakketje alsnog ontvangen. Ze hadden het in een ander DORP afgegeven????

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Walter1957
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry