Klacht DHL Express: Niet geleverde goederen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 439929
Gebruiker
André
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket niet geleverd gekregen het was fout gesorteerd (dat kan gebeuren) maar het schijnt dat dan alles heel moeilijk wordt voor de DHL organisatie niemand iets doet om het probleem op te lossen, afzender wordt ook met een kluitje het riet in gestuurd.
Ik heb afzender een ultimatum gesteld dat als het pakket niet voor zaterdag is geleverd de bestelling wordt gecanceld, wel vervelend voor afzender want deze is hier niet schuldig aan.
Het ligt aan de arrogante houding van DHL.
Wel heb ik de afzender geadviseerd te stoppen met DHL en zal dat ook zeker in mijn netwerk doorgeven.

De oplossing

Dat heel graag maar dat betwijfel ik dat DHL dat ook gaat doen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt, dit is ook niet de bedoeling. Helaas hebben we het rond Covid 19 drukker dan verwacht in ons netwerk, mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat de zending vandaag bij de buren op nummer 28 is geleverd.

    Met vriendelijke groet,

    Mike

Uiteindelijke oplossing

Auteur
André
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket ontvangen, alleen beschadigd de doos was zwaar gehavend en het product beschadigd dus retour naar de afzender. Ga nu eerst maar een mail sturen met foto's van de beschadigde doos en beschadigd product. GOED GEDAAN DHL.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen