Klacht DHL Express: Niet geleverde goederen

André

Ik heb een pakket niet geleverd gekregen het was fout gesorteerd (dat kan gebeuren) maar het schijnt dat dan alles heel moeilijk wordt voor de DHL organisatie niemand iets doet om het probleem op te lossen, afzender wordt ook met een kluitje het riet in gestuurd.
Ik heb afzender een ultimatum gesteld dat als het pakket niet voor zaterdag is geleverd de bestelling wordt gecanceld, wel vervelend voor afzender want deze is hier niet schuldig aan.
Het ligt aan de arrogante houding van DHL.
Wel heb ik de afzender geadviseerd te stoppen met DHL en zal dat ook zeker in mijn netwerk doorgeven.

Dat heel graag maar dat betwijfel ik dat DHL dat ook gaat doen.

DHL Express
    Goedendag,

Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt, dit is ook niet de bedoeling. Helaas hebben we het rond Covid 19 drukker dan verwacht in ons netwerk, mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat de zending vandaag bij de buren op nummer 28 is geleverd.

Mike

André
Pakket ontvangen, alleen beschadigd de doos was zwaar gehavend en het product beschadigd dus retour naar de afzender. Ga nu eerst maar een mail sturen met foto's van de beschadigde doos en beschadigd product. GOED GEDAAN DHL.

Ook een klacht indienen over DHL Express?