Klacht DHL Express: Niet geleverde goederen
Details
De klacht
Ik heb een pakket niet geleverd gekregen het was fout gesorteerd (dat kan gebeuren) maar het schijnt dat dan alles heel moeilijk wordt voor de DHL organisatie niemand iets doet om het probleem op te lossen, afzender wordt ook met een kluitje het riet in gestuurd.Ik heb afzender een ultimatum gesteld dat als het pakket niet voor zaterdag is geleverd de bestelling wordt gecanceld, wel vervelend voor afzender want deze is hier niet schuldig aan.
Het ligt aan de arrogante houding van DHL.
Wel heb ik de afzender geadviseerd te stoppen met DHL en zal dat ook zeker in mijn netwerk doorgeven.
De oplossing
Dat heel graag maar dat betwijfel ik dat DHL dat ook gaat doen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.