Klacht DHL Express: niet leveren van pakketje

Klachtnummer
# 187006
Gebruiker
mvdp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag voor niets van 11.00 tot 15.00 uur zitten wachten op pakketje van coolcat track en trace gevolgd er stond bezorger is onderweg tot 16.27 uur toen stond er opeens pakket terugkomen uit rit van bezorger en daarna stond er tijdelijke overmacht .
Ik wil wel eens weten wat de overmacht is en wanneer krijg ik mijn pakketje ?

De oplossing

Ik wil gewoon mijn pakketje waar ik voor betaald heb!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Vervelend te vernemen dat dat er, terwijl u op uw pakket aan het wachten was, overmacht gescand is. Overmacht kan van alles betekenen, bijvoorbeeld ziekte van een chauffeur, pech met de auto of file. Het is een omstandigheid die we niet van tevoren weten en dus niet voorkomen kan worden helaas.

    Ik zie dat uw pakketje inmiddels bij u afgeleverd is.

    Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen