Klacht DHL Express: niet nakomen van afspraken
Details
Klacht
ik heb de keuze gedaan om mij pakket weer met DHL te laten bezorgen maar tot mijn spijt ging het weer mis.op Ma 14/10/2019 kreeg ik een mail van het bedrijf waar ik bestelling had gedaan.doordat vandaag de bus van DHL de orders niet bij ons opgehaald heeft zullen de bestellingen en 1/2 dagen vertraagd zijn.Di 15/10/2019 kreeg ik een mail van het bedrijf waar ik bestelling had geplaatst.Uw bestelling is onderweg binnenkort ontvangt u een mail met de track & trace code.Do 17/10/2010 kreeg ik een mail met track & trace code mijn bestelling zou op Wo 17/10/2019 worden bezorgd tussen maar was niet geweest.Vr 18/10/2019 pakket zou worden bezorg tussen 11-15:00 uur was ook niet geweest.om 14:50 uur ging ik weer track & trace checken hahahahaha mooi wij stonden weer bij de start nl gescand op het sorteercentrum planning wordt gemaakt.mensen laten we het kort houden al die klanten die hier een klacht had geplaatst ze liegen niet om ik maak nu en had de zelfde eerder meegemaakt.ik heb ook een klacht gemaakt en naar DHL gemaild maar helaas geen reactie gehad.een ding is zeker mijn opvoeding laat niet meer toe om zakken te blijven doen met DHLGewenste oplossing
voornaamste is dat de bedrijven komen te weten wat er hier allemaal afspeeld- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.