Klacht DHL Express: niet nakomen van afspraken

borris

ik heb de keuze gedaan om mij pakket weer met DHL te laten bezorgen maar tot mijn spijt ging het weer mis.op Ma 14/10/2019 kreeg ik een mail van het bedrijf waar ik bestelling had gedaan.doordat vandaag de bus van DHL de orders niet bij ons opgehaald heeft zullen de bestellingen en 1/2 dagen vertraagd zijn.Di 15/10/2019 kreeg ik een mail van het bedrijf waar ik bestelling had geplaatst.Uw bestelling is onderweg binnenkort ontvangt u een mail met de track & trace code.Do 17/10/2010 kreeg ik een mail met track & trace code mijn bestelling zou op Wo 17/10/2019 worden bezorgd tussen maar was niet geweest.Vr 18/10/2019 pakket zou worden bezorg tussen 11-15:00 uur was ook niet geweest.om 14:50 uur ging ik weer track & trace checken hahahahaha mooi wij stonden weer bij de start nl gescand op het sorteercentrum planning wordt gemaakt.mensen laten we het kort houden al die klanten die hier een klacht had geplaatst ze liegen niet om ik maak nu en had de zelfde eerder meegemaakt.ik heb ook een klacht gemaakt en naar DHL gemaild maar helaas geen reactie gehad.een ding is zeker mijn opvoeding laat niet meer toe om zakken te blijven doen met DHL

voornaamste is dat de bedrijven komen te weten wat er hier allemaal afspeeld
Weet je laat het voor wat het is ik ga me hiermee niet verder mee bezig houden het is goed zo maar ik weet in het vervolg zou ik een andere koeriersbedrijf kiezen om mijn bestellingen te bezorgen opgelost toch?

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw levering niet goed verloopt. Sorry voor al het ongemak dat u daardoor heeft ervaren.

Ik heb de zending nagekeken en zie dat dit inderdaad niet goed gaat. Ik ga ervan uit dat de foutmelding morgen gecorrigeerd is. Mocht dit niet zo zijn en de zending morgen niet in levering gaat, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen hiervoor een onderzoek opstarten met DHL zodat dit dan verder opgepakt kan worden.

Mijn excuses nogmaals voor al het ongemak.

Heeft u nog meer vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?