Klacht DHL Express: Niet nakomen van een afspraak om te bezorgen

Klachtnummer
# 170355
Gebruiker
Willyspijker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 27 mei j.l. lag er een kaartje van DHL in mijn brievenbus met de mededeling dat Uw bezorger mij niet thuis had getroffen en dat er op zaterdag 28 mei tussen 11.00 en 15.00 uur
opnieuw bezorgd zou worden. Ik ben op zaterdag om 11 uur begonnen met wachten, maar wie er ook kwam opdagen: geen bezorger van DHL. Je zou op de site dhlforyou.nl/gemist een bezorgcode kunnen invoeren maar hoe je dat ook probeert, met je smartphone, met je tablet,
met je eigen pc, met de de pc van de bibliotheek: de enige reactie die je krijgt is dat je het opnieuw moet proberen.
Van de boekhandel van wie het pakje afkomstig is kreeg ik te horen dat het veranderen van de opdracht door hen niet mogelijk was en dat ik nu dat pakje bij hen in Hoogezand moet komen ophalen.

De oplossing

De dichtst bijzijnde parcelshop voor mij is Postmasters Groningen, Griffeweg 7.
Oplossing: ik kan het pakje daar komen ophalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?