Klacht DHL Express: Niet nakomen van wat men belooft

Klachtnummer
# 361134
Gebruiker
LokaleEland#295
Datum
9 reacties

Details

De klacht

DHL. Een vergeten iPad uit een hotel in Turkije. Invoerrechten en BTW betalen, omdat DHL de papieren onvolledig heeft ingevuld. Daarna zoek je als klant het zelf maar uit met de belastingdienst voor teruggave. Leveren tussen 0900 en 1300, helaas meneer het is druk, misschien voor 1700 uur.
Een volgende keer met DHL komt er niet. DHL nooit meer!!

De oplossing

Kosten terug

9 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag even mee naar deze zending. Heeft u voor mij wellicht nog het zendingsnummer?

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    LokaleEland#295
    Datum
    Goedemorgen, het waybill nr is 1667251736
  3. Auteur
    LokaleEland#295
    Datum
    Wegens paasvakantie tijdelijk niet bereikbaar. Klacht blijft staan en ik kom er spoedig op terug
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik "parkeer" uw klacht nu even. Zodra u bericht stuurt, pakken wij het verder op.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik "parkeer" uw klacht nu even. Zodra u bericht stuurt, pakken wij het verder op.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare
  6. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik "parkeer" uw klacht nu even. Zodra u bericht stuurt, pakken wij het verder op.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare
  7. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik "parkeer" uw klacht nu even. Zodra u bericht stuurt, pakken wij het verder op.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare
  8. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik "parkeer" uw klacht nu even. Zodra u bericht stuurt, pakken wij het verder op.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare
  9. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Mijn excuses, het programma liep zo even vast.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy

    DHL Parcel Webcare