Klacht DHL Express: Niet netjes

Klachtnummer
# 368111
Gebruiker
Martinemulder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg een mail dat het pakketje is bezorgt ik dacht vast bij de buren niemand was bij ons thuis kom ik bij de voordeur is ons pakketje tegen de deur gezet en dit is niet de eerste x dat dit gebeurt gebeurt hier heel vaak


Met vriendelijke groet Familie mulder

De oplossing

Dat dit opgelost word of volgende x weer proberen of na een service point

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het is absoluut niet de bedoeling dat de bezorger het pakket onbeheerd achterlaat. Dit vanwege het risico op beschadiging en/of diefstal Ik zet uw klacht door naar het depot waarvoor deze chauffeur rijdt, zodat hij of zij hierop wordt aangesproken.

    U mag ervanuit gaan dat dit niet meer zal gebeuren. Mijn excuses voor het ongemak.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

    Hartelijke groet.

    Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen