Klacht DHL Express: niet netjes bezorgd pakketje wkijt

Carmen

IK bestel al jaren mijn Max verstappen Merchandise bij de Verstappenshop.
Pakketje zou op zaterdag worden bezorgd. Ik was de hele dag thuis omdat F1 op tv was.
Bezorger heeft niet aangebeld maar mijn pakketje aan de open straat neergegooid bij een aanhangwagen. Resultaat op het einde van de dag is dat mijn pakketje weg was. Op het briefje schrijft hij zelfs zijn daad waar hij het neer heeft geflikkerd. Er is onderzoek gedaan en de bezorger beweert dat hij zich dit nog precies kon herinneren: Hij had aangebeld en er riep iemand '' ik kom eraan met mijn zoontje gooi maar onder de aanhangwagen''
De grootste leugenaar ooit WANT IK HEB NIET EENS KINDEREN! na jullie waardeloos onderzoek blijven jullie voet bij stuk houden dat de bezorger het correct heeft bezorgd.
Het scheelt dat de verstappenshop een fijne service heeft maar ik kan hier alleen maar uit concluderen dat jullie je eigen personeel ten aller tijde een hand boven het hoofd houden.
En dan ook nog in een pb de terugkoppelijk krijgen dat het kan zijn dat hij zich misschien vergist heeft met een ander adres.
Hoeveel gevallen in Zeewolde heb je met een aanhangwagen? of gooit hij alle pakketjes bij alle klanten onder een auto of aanhangwagen?

Ik wil dat DHL zijn verantwoording neemt.
Ik verwacht een excuses van de bezorger zelf en dat hij geen leugens meer verteld.
De verstappenshop gaat met mij samen voor een passelijke oplossing kijken maar ik vind dat DHL zich hier heel makkelijk vanaf maakt

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u uw zending niet heeft ontvangen en de bezorger aangaf dat het onder de aanhanger zou zijn afgeleverd.

U geeft ook aan dat er inmiddels een onderzoek is opgestart naar uw zending en dat er niet het resultaat uit is gekomen dat u graag gehoopt had. Hetgeen wat u vraagt, kan ik niet voor u regelen. Dat heeft ermee te maken dat het onderzoek inmiddels ook is afgerond en dat als de verzender het hier niet mee eens is, zij als klant van ons, een claim kunnen indienen of de klacht verder in behandeling kunnen nemen.

Wij houden niet het hand boven een bezorger van ons als diegene een fout maakt, de chauffeur heeft ook toegegeven dat de zending onder de aanhanger was afgeleverd begrijp ik uit uw verhaal. Hoe het ervoor ook is gegaan, het is niet toegestaan voor een bezorger om een zending onbeheerd achter te laten, dat is dan ook verder opgepakt met diegene. Het zal in het vervolg in ieder geval ook niet weer gebeuren. Mijn excuses dan ook voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel Webcare

Carmen
Het is dat de verzender over de brug is gekomen met een oplossing maar als ze dit niet uit coulance hadden aangeboden dan had ik na mijn aankoop van 150 euro kunnen fluiten. Ik vind persoonlijk dat DHL dient op te draaien voor de kosten en niet de verzender. Er wordt betaald voor jullie dienst, maar netjes uitvoeren ho maar.

Ook een klacht indienen over DHL Express?