Klacht DHL Express: Niet ontvangen product

Klachtnummer
# 286862
Gebruiker
Angelo Koster
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een paar weken geleden een console besteld van een amazon site met het bezorgingscode RX334762702DE waarbij stond dat het 2 december geleverd zou worden.
Na nog een week gewacht te hebben had ik gemaild en werd gezegd dat het iets langer duurde ivm een sorteerseizoen.
2 weken later ontvang ik een mail dat het product afgeleverd is maar ik heb niks ontvangen.

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn pakket wordt gevonden en bezorgd. Of mijn geld terug willen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag,

    Bedankt voor uw bericht. Volgens ons systeem is uw zending op 27-12 onderweg gegaan naar Nederland. dan kan het nog enkele dagen duren voordat uw zending hier aankomt en voor bezorging ingepland gaat worden. Het zou ook nog kunnen dat uw zending aan PostNL wordt overgedragen. Mocht u eind van deze week nog geen status update zien dan adviseer ik u om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Die kan dit dan verder met DHL oppakken en een onderzoek laten opstarten.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen