Klacht DHL Express: Niet op afgesproken tijd bezorgd

JohnZorr

Gisteren (29-5) zou er een pakket geleverd worden tussen 18.00 en 21.00.
Waarschijnlijk door de staking OV en de bijbehorende files kreeg ik rond 21.30 het bericht dat het pakket de volgende dag bezorgd zou worden (alle begrip voor).
Het pakket zou ook tussen 18.00 en 21.00 bezorgd worden.
Ik zorg dat ik ruim op tijd thuis ben (rond 17.00), krijg ik het bericht dat de bezorger om 16.52 voor een dichte deur stond(???????)
En het pakket (waar ik intussen om zit te springen kan ik pas vrijdag na 13.00 ophalen bij een DHL-punt.
Gaat em niet worden want ik ben moeilijk ter been en heb geen vervoer. dus, eerste optie vrijdag tussen 18.00 en 21.00 uur. Op de site van DHL is geen mogelijkheid om een klacht in te dienen dus doe ik het onder andere hier.

Gewoon op tijd leveren

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. Dinsdag heeft het pakket door omstandigheden inderdaad niet in bezorging kunnen gaan. Het pakket is woensdag wel onderweg geweest. Ik weet niet wat er precies mis is gegaan. Waarschijnlijk heeft de bezorger een fout gemaakt met het afleveren. Mijn excuses daarvoor.

Wij gaan het pakket vandaag alsnog aanbieden op uw eigen adres. Tussen 18:00 en 21:00 uur kunt u ons verwachten.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

JohnZorr
Echt ongelooflijk dit!!!!, zit ik gisteren (31-5) voor de derde keer te wachten tussen 18.00 en 21.00, en zoals ik eigenlijk had verwacht....weer niet geleverd ondanks bovenstaande reactie. Dus weer een avond verpest met wachten, krijg ik de melding "onverwachte overmacht"...en nu dus voor de VIERDE keer (!!!!!!) thuis zitten tussen 11.00 en 15.00. Sorry hoor DHL maar dit is toch niet acceptabel, ik moet hier gewoon beleefd blijven, maar ik zit intussen te koken van woede om dit "geweldige" bedrijf. En wat ik al verwacht had (zaterdag 1-6)...."bezorging door tijdelijk overmacht uitgesteld tot volgende bezorgdag", inmiddels voor de vierde keer thuis voor niets zitten wachten, wat een kl*tebedrijf is dit zeg!!!!!.... geen woorden voor. kan niet begrijpen dat bedrijven in zee gaan met deze mislukt onderneming.

Ook een klacht indienen over DHL Express?